Publicat de: celalalt | Iunie 13, 2007

O.o

Wow am blog yeyeyeyeyey GG me! Gata cu schizofrenia? Da? Bine. Cum ziceam… Ziceam ceva? Nu cred…Deja am pierdut 2(doua) randuri, actually 3 cu tot cu spatiu, de pe blog (acum is numai 2 ca am schimbat hostingu). Cica am facut blogu asta ca nu am ce face, desi mai am 5 zile pana dau capacitatea (da, am doar [doar?!] 15 ani). Actually l-am facut sa par cul si trendi, dar si sa rada altii de cele 50 bloguri aparute /zi. Nu eram un mare amator al blogurilor, dar am citit cateva (hamzter[out of business], Ariel, Gogu Kaizer[nu merge hyperlinku]) si mi-a suras ideea de a-mi citi singur blogu ca nu cred ca se gaseste alt prost care s-o faca (oare?). So here I am, you can start throwing rotten eggs and tomatoes (am folosit “blog” de prea multe ori nu? si ce?!)

Moa ce tare e butonu ala de edit, poti sa editezi postu cu el (duh!). Blogul (iar blogul?) o sa ramana cu templateu asta pentru o vreme, neavand timpul necesar pt a fraieri pe cineva sa-mi faca altul mai cul. Se pare ca o sa posteze si un nush-cum-sa-i-zic(dupa 5 minute de cautat buttonu cu permissions sa-i dau acces) sau doar o sa-mi stearga mie posturile, mai vedem.

Responses

  1. Vai Fury…ti-e cam sictir sa inveti…asa-s si eu,imi gasesc orice altceva de facut decat sa invat 🙂 oricum se vede ca esti cam stresat 😛

    trece, toate trec 😛

  2. De trecut, trec, dar depinde cum trec 😀


Lasă un răspuns

Categorii

