Publicat de: celalalt | Iunie 14, 2007

Na ca am pus titlu !

Stau si ma uit la casuta unde scrie title si nu stiu ce sa scriu. O fi din cauza vremii ? Sau din cauza dorintei arzatoare de a fugi 10 m  in spate „to take a leak” ?

Ziua de azi a trecut incet’repede. M’am sculat la 8 juma, m’am pus pe invatat. Nothing new (geeky me). La 11:30 ajung la Mihai, care, binevoitor, imi da fabula scoasa la imprimanta si nu trebuie sa’mi mai cheltui averea de 10 bani s’o trag la xerox. Apoi ii aduc aminte ca trebuie sa’si semneze cecul si mergem spre scoala. Ajungem, totul pustiu. Ne intalnim cu 2 fetite powerpuff pe hol + bodyguardu. Toate bune ca nu dau in fete. Nu gasim profa nicaieri. Eu merg si imi semnez carnetu si iesim amandoi in curte. Ce sa vezi ? Un barbat de toata frumusetea manelista, bronzat cu model de tricou fara tricou, care probabil carase niste gunoaie de era murdar de inghetata prin par (da, era cald) vroia o „tigare”. Se apropie de o tanti in varsta si incepe „Hai mancavash (la ei se scrie legat), dati’mi o tigare ca mor pe caldura asta”, femeia tipand din tot plamanu ala de 40 din cele 200 de kile pe care le avea „Nu ma mai urmari!”. Intra in scoala, asta dupa el. Noi, linistiti, stam si urmarim spectacolul. Aia iese din scoala cu sclavu dupa ea (a se preciza, nu era foarte rrom). Mihai pleaca linistit spre casa, eu ma urc in maxi-taxi (de ce se cheama asa tot nu stiu… oare a vrut minodora intr’un taxi, nu a incaput, si s’a suit intr’un microbuz?).Ma indrept spre locul unde lenevesc toata ziua si invat cele 10 porunci ale literaturii romane.

Toate bune pana maine cand se prevesteste furtuna in lumea dlui. procuror (a se inlocui cu Cebâşev)

Lasă un răspuns

Categorii

