Publicat de: celalalt | Iunie 15, 2007

Brifcor helps you think !

Stau la un pahar de Brifcor si nu stiu cum sa povetest tot ce voi scrie.

Ajung acasa pe la 9:30 si gasesc in camera una bucata big box. Ce o fi ? Ma apropii si vad
scris mare „500W”. Mi’au venit boxele ! (care cica trebuiau sa fie cadou de ziua mea, acu o luna). Daca le dau la
maxim sparg 1’2 pereti dar acu mai trebuie si o placa de sunet sa pot sa dau party’uri 😛
Daca o sa intrati in posesia unora ca lor recomand prima auditie Ozgur Can – 84 Shots. Uber!

Acu astept sa intre o bulina sa-mi comenteze posturile. Dar simt nevoia sa mai scriu ceva. Sunt sigur ca am uitat ceva ! A, da, daca intreaba cineva, Alex si-a invatat toata ziua (martor [u owe me 5lei]), Iuliei ii lipseste semnu din frunte, Laura cred ca inca repeta in minte „dildo” iar Daiana nu a insistat destul sa mergem sa vedem filmu 😛

I rest my case tot cu un pahar imens de Brifcor (da, e chiar bun, cumparati, e chiar mai bun decat kktu ala de Cola care dizolva matele) dar si cu pizza ! (uitati ce ati ratat ca
nu ati mers la film!)

Ne resecriem in 10 minute dupa ce mananc.

 

Responses

  1. brifcor…asta e marca fantoma nuh?..foarte interesant filmu aseara[voi eratzi convinsi ca o sa va primeasca la ea:-„:-@]…am adormit dupa prima muscatura:D….nu mai sht ce sa scriu…[iar am visat bulina:-„]

    bah…luni avem examen…:-„

  2. si ce daca avem examen? il trecem toti cu 10 😛


Lasă un răspuns

Categorii

