Publicat de: celalalt | Iunie 15, 2007

Chucky !!!

Savurandu-mi Brifcoru, sunt eclipsat de o sugestie adanca pe mess: sa dau pe Kanal D (sau Canal, cum dreq se scrie, o noua demonstratie a calitatii televiziunii romanesti, luand diferite „vedete” autohtone de la alte posturi) si sa ma uit la filmul care mi-a marcat copilaria: Chuky. Da, chiar papusa nebuna cea de toate zilele care respira, mananca, bea, participa la orgii, dar cel mai important, omoara! Da,
papusa draguta cusuta pe fata care isi ia cutitu de bucatarie si incepe sa disece lumea.
Inca imi aduc aminte cum ma uitam la filmele cu el cand aveam 5-6 ani, tineam pe tata/mama de mana si incepeam sa tip. Si cand ei vroiau sa schimbe
canalul eu incepeam sa plang. Sunt normal, nu ?

In orice caz, grupul de redactori al acestui post (eu si cu mine, ciorap dormind in front) ii
multumeste Daianei pentru vestea despre Chucky (si ma opresc aici sa nu mai cac televiziunea din romania) [nu, nu sunt sarcastic, chiar multumesc pt ca filmul e foarte gay ! pardon, tare ! acum Chucky violeaza papusa… orgie, dnd]

Lasă un răspuns

Categorii

