Publicat de: celalalt | Iunie 16, 2007

4 years have gone so…

Ma simt uber! Da, am inventat un nou mod de a te simti. A te simti uber = a fi fericit si trist, foarte multumit dar si foarte dezamagit, nebun si sanatos, totul in acelasi timp. De ce ma simt uber? Absolut de aia !
Alt topic bun de pus la nostalgiuni ? Nu, te inseli. Nu e absolut nimic nostalgic. Am fost in a 5-a, a 6-a, a 7-a si a 8-a si nu regret nimic. Aproape nimic that is. Cine se simte haideti la un box.

Un tantar zboara obosit pe deasupra mea. Iau caietu cu miorita si-l prind in el. Acum am ce manca la cina. Nu esti invitat pentru ca… nu vreau eu. Destul de bun motivu, nu?
Vreau sa scriu, sunt impins sa scriu de catre degete, de catre minte…

  •  People in roz will take over the world  Men in roz will get a corner in my duplex where they can eat all the pelete de cartofi they can daca-mi dau si mie
  •  Faceti flotari ca-s sanatoase
  •  Dati in bile la biliard ca si cum ar fi capu’ unui prost
  •  Ascultati manele si poate va creste IQ-u cu -1 punct

Revin mai incolo cu discutii usoare de noapte…

Responses

  1. hai sa iti fac si tie un coment sa nu zici ca sunt cocalar… si asa cam bate vantu pe aci 🙂 nice blog , keep up the good work


Lasă un răspuns

Categorii

