Publicat de: celalalt | Iunie 16, 2007

Last try

Really sarcastic mood. Da, nu am chef de tine. Da, scriu aici pentru ca mi-e scarba sa-mi invat toate lectiile care le-am repetat de-a lungul anilor, desi cateva dintre ele nu le stiu chiar deloc. Mi-e sila de acest examen. Cred ca imi foloseste la ceva? Nu. Stiu deja unde ajung si cu cine ajung. Asta doar daca nu se trezeste vre-un mare cre(s)tin sa imi dea compuneri pe tema religioasa la romana.

De ce am pus titlu last try? Pentru ca nimic nu se merita. Si trebuie sa stii cand sa
te opresti.  Nu sa te uiti ca un disperat la Chucky pana iti cad ochii de spaima. Inca mai citesti ? Daca esti vre-un coleg probabil ca si tu te-ai sictirit de invatat
pentru „the big exam” cum ii zice maikmea.
Ce big? CE EXAM ? E un test de vrajeala personala si de frecare a mentei pe foaie. Ma lasi ?

Hai la o inghetata ca am ramas fara Brifcor.

Lasă un răspuns

Categorii

