Publicat de: celalalt | Iunie 17, 2007

More old-fashioned crap

Azi nu se invata pentru ca e ultima zi inainte de examen

Ce mare filozof rural a mai zis si tampenia asta?  De parca suntem niste mici adunaturi de kkt biologice cu un motoras care obosesc chiar inainte de a trece linia de finish. Mereu am invatat in ultima zi, mereu am luat nota mare la teza respectiva. Azi unii colegi se duc la circ sa vada n clovni mergand pe uniciclu (ce fel suna, parca le vine ciclu 1 data / an). Maine ce o sa scrie?

Realizati o compunere narativa si dati-i un titlu:

Mai-muţa nu poate  
Intr-o seara de vara, pe la ora 7 am, am mers la circ. Am vazut un clovn. Am simtit
mirosul proaspat de balegar de elefant. Am plecat

Lasă un răspuns

Categorii

