Publicat de: celalalt | Iunie 23, 2007

Waiting

Dupa culcatul la 5 a.m. s-ar fi asteptat sa ma scol la 1-2. Dar nu, eu ma scol la 10 :\ 5 ore de somn are just not enough. In fine, ca nu mai puteam sa dorm era partea a 2-a. Vine familionu la mine: unchiu, matusa, bunica, mama. Ghici ce imi cer? Sa le pun filmu de la banchet. Oh no, not again ! Public humiliation. Dupa diverse feluri de rasete (o sa fac si un post despre felulrile in care poti sa razi, later in the night sau maine) se incepe cu: „frumushelu lu mama” etc. ca nu mai am chef sa dau exemple de formule tampite folosite pentru a umili copiii.

Trece si asta. Dupa ce imi arat calitatile fenomenale de a baga bila alba in buzunar la pool
(tu nu faci asta nici daca te chinui), mergem toti in fata liceului sa vedem daca s-au afisat rezultatele. Pe dracul. Mergem sa luam un suc. Intram inapoi in curte, eu tinand sticla. Ca prin farmec un val de magie neagra ma inconjoara. Da, am scapat sticla 🙂

Stand asa, frecand batu (sau mobilu dupa caz) in semn de protest, vine nea Agentu’ de Paza (merita sa scriu cu A si P mare – Autist si Puternic la scuipat in vorbire) si ne „roaga” sa parasim curtea ca el are treaba in zona aia. Trebuia sa ude. DUPA PLOAIE TORENTIALA CARE A RUPT COPACII PE FALEZA. Mi-e si frica sa ma intorc acolo poate data viitoare isi arunca soseta dupa mine.

Lasă un răspuns

Categorii

