Publicat de: celalalt | Iunie 27, 2007

Vise…

Totul incepe cu un vis. Asa si ? 🙂 Acu 5 min cand am scris chestia aia, vroiam un post semi-nostalgic cu
nuante de ignoranta. Acum, dupa putin blabla pe yahoe, vreau doar sarcasm.
Sarcasm, in forma lui pura. I’m starting to get really booring. Se vede ca nu am despre ce sa scriu. Ideile imi vin una cate una in minte, dar nu se leaga. Like wtf, Daiana imi visa parintii pe care nu i-a vazut niciodata. Hai sa ma apuc sa visez si eu ochiul stang a lui Elvis ca cica vedea mai bine cu ala. In celalalt isi bagase seringa cu heroina. Or was it coke? (Nu, nu bautura care va place la toti, nu Cola Unu care nu are zahar ,are aroma de zahar)

Firstly, sa explicam termenul de zuz/zuza.
Zuz(a) – termen din jargon, folosit pentru definirea unei persoane dusa cu pluta (©AEX – Ady’s DEX)
Am fi dorit sa vorbim cu autoarea acestei creatii, dar raspunsul ei a fost scurt si concis: „Ady: imi cauti tu pasajele despre cursul procedurii falimentului in cazul existentei unui litigiu intr-o lege in engleza de 100 de pag si suntem chit ?” Pacat, acu tre sa fakeuiesc interview-ul. Darn, s-a blocat backspace-u.

Ajungand azi la sala de sport a liceului, inca de la usa se aude tipete intense si de lunga
durata. Orgie ? Nu, era un caine cu probleme la prostata. Stau in vestiar si cercetez terenul.
Meci feminin: gimnaziu vs liceu. Asteptand ca una din cele mari sa cada in cap si sa-si sparga dintii pastrati de la bunica pe care si i-a montat cu plastilina in gura, observ rezerva. Una bucata curva, stand cracanata pe banca, asteptand sageata lui Cupidon sa-i intre fix in BEEEEP.

Un singur regret pe ziua de azi… ca nu e o idee buna sa ii mut cuiva fata in spate. Nu ca nu as putea, dar faptul in sine atrage consecinte neasteptate.

And something else. Afara ploua. Ideea e ca nu ploua incet, cum a prevazut marele ghicitor in ketchup de pe pizza Alex in maneaua aia a lui. As iesi sa-mi pice ploaia in cap dar mi-e frica sa nu cumva sa zboare o cioara deasupra si sa aterizeze fortat pe chelie. Lasa ca data viitoare imi cade direct noru. Vise placute si tineti aproape (bata de baseball that is).

Lasă un răspuns

Categorii

