Publicat de: celalalt | Iulie 3, 2007

lol, weird

Am salvat un post in drafts, cu start si end line <, > si nu mai merge sa dau click pe el, tre sa scriu din nou. In fine, acu mi-e mai somn asa ca nu o sa mai fie atat de cult mesajul transmis de mine. Dar stai. Intai sa gasesc ciorna. Da, e alba. Nu, foaia nu e neagra.

N-am mai scris de 3 zile pentru ca de atata timp nu am mai dormit bine noptile. Dupa ce
Bud mi-a violat dushu, dupa ce Michael Jackson s-a plimbat prin casa mea si a rupt diferite oase din corp, dupa ce m-am bronzat in nas (da, e sexy sa te bronzezi IN nas), dupa ce am facut cuadruplu surub si am aterizat pe spate, paralel cu apa, si nu a durut de loc,
recomand calduros sa incercati si voi, poate va alegeti cu rupturi *EDITED* (no pr0n here).

Welcome Laurei din excursia din Spania, de unde nu mi-a adus o capsuna macar. A venit doar cu Ronaldinho si il tine pe birou, cu toate ca ar trebui sa tina o icoana.

Profu de sport o sa ma omoare. Prietenii stiu de ce. Cei care vor sa stie sa sune la 89 89 89. Cele care vor sa stie sa vina la mine acasa.

Am fost la paintball. Dupa ce am stat 1 ora sa ne echipam, dupa un 2-2 bine meritat, dupa ce am sarit in 2 gropi ca un nebun, ferindu-ma de unu care nu avea bile in pusca, ma trezesc cu vopsea verde pe chiloti. Hai don’le, de ce nu ne-ati dat si chiloti camo ? Sa va fie rusine ! (acum simt un gust de pizza pe limba… oare de ce?)

Acum ca am terminat de incoltit samburele aburelii acute in mintea celui care citeste, ma retrag in pestera mea pana maine, cand dau ochii cu profu de sport care o sa ma bage in pamant ca praslea pe zmeu (desi unde mergem, la scari, pamantu e beton). Imi trebuie odihna sa pot sa rad de aia care urca scarile. Ma scuzi 🙂

Responses

  1. thz thz … ti`am zis sa k te iau in portbagaj cu mine si n`ai vrut [shhh :-$ ]


Lasă un răspuns

Categorii

