Publicat de: celalalt | Iulie 6, 2007

Hakuna Matata

Stau si imi aduc aminte de clipele copilariei, in care stateam toata ziua in garsoniera din Salcia 1 si ma uitam ca un mic psihopat la Lion King pana am infruntat pericolele vietii, incepand cu imprumutatul casetei pe care nu am mai vazut-o nici in ziua de azi :((
Stiam filmul pe de rost, fiecare bucatica, fiecare moment, ca si cum mi-a ramas imprimat undeva in creier ca guma de talpa piciorului (sau parul lui Stefanescu in ora de fizica).

Acum, singur in intunericul noptii, stau si ma gandesc la Timon, la Pumba si la Simba ce imi aduc un zambet subtil pe fata. Hakuna Matata !

Responses

  1. te-ai dus de tot.. te-am pierdut ..

    :))

  2. omfg nino =)))))) nu stiam ca stii sa citesti 😀

  3. hakuna matata rulz..It means no worries

    For the rest of your days

    It’s our problem-free

    Philosophy

    Hakuna Matata!

    \:d/\:d/

  4. kanuna mutata !!!!!!! [tot cuvantul meu stalcit e mai bun . ] ;-w >:p

  5. te bate iulia 😀


Lasă un răspuns

Categorii

