Publicat de: celalalt | Iulie 7, 2007

Plictiseala…

Stateam si ma gandeam cum sa scap de durerea ingrozitoare de la picioare… si mi-a trecut prin cap sa citesc ceva. Mi-am adus aminte de topicul asta si asta si mi-am propus sa citesc ceva in legatura cu crestinismul. Dar ce? Nu sunt nebun sa ma apuc de Petre Tutea… nu inca. Tot vorbea black de Nietzsche so i figured wtf?! Merita incercat. Acum citesc „The Antichrist”. E dificil, tradus in engleza, dar inteleg mare parte. Ma abtin de la comentarii pana termin cartea, dar pare interesanta.

Lasă un răspuns

Categorii

