Publicat de: celalalt | Iulie 7, 2007

Plt de soare !

Sfat: Nu mergeti la plaja si stati 5 ore ca un handicapat numai cu spatele la soare. Nu, nu imi era foame sa imi pun picioarele pe grill, m-am ars in natura, langa bazinu cu prezervative si par de cal. Pacat ca nu imi merge butonu de pozat de la tel. Nici nu se vede insistent diferenta intre alb si rosu… parca is dinamovist, bleah ! I hate those
morons who destroy the ozone layer! I’ll get you… with my freakin’ pink chainsaw !

Ce tempenie am scris, ma dor picioarele atat de tare si Spider imi face pofta de bere…

Lasă un răspuns

Categorii

