Publicat de: celalalt | Iulie 15, 2007

Heh \:D/

I’m in love. Vreau sa fiu la mare, intr-un loc exotic. Pe un vapor. Sa dansez pe Axe Bahia – Beso En La Boca la gramada in club,
sub lumina lunii, fumul des ridicandu-mi-se de sub picioare si blocandu-se in parul partenerei care se gudura pe langa mine ca o pisica langa stapanul care tocmai a hranit-o. Vine ospatarita si ma aseaza intr-un colt, pe o canapea, lasandu-mi crestetul lin in poala ei, turnandu-mi lin Bacardi Orange pe gat, soptindu-mi in ureche vorbe dulci, ducandu-si mana incet prin parul meu. Ma saruta pe frunte si pleaca. Partenera ma asteapta. Continuam pe ritmuri exotice pana in camera…

Lasă un răspuns

Categorii

