Publicat de: celalalt | Iulie 22, 2007

In sictir

M-am saturat. De ce? De tot. Sunt mai multe feluri de blog readers: colegii/prietenii care stiu despre ce vbeste cineva, cei care vor un love story sau ceva siropos, cei care vor stiri, cei care citesc bloguri doar ca sa fie cul si multe alte feluri de oameni. Daca vrei sa dai o laba sau esti doar bolnav mintal, poti merge aici si sa vezi totul din perspectiva unei femei.

Hai sictir! Traim in Romania, oameni de cacat. Nu, nu majoritatea. Toti.  Toti sunteti de cacat. Mai mult sau mai putin, toti aveti momentele voastre. Nu o sa-mi cer scuze pentru ca am dreptate, poti sa accepti umorul meu de proasta calitate, poti sa nu, nu te obliga nimeni. De ce sunteti de cacat? Pentru ca v-ati nascut aici si inca stati aici. Mentalitate de cacat. Nu exista viitor.

Responses

  1. Cacat sa fie ca altceva nu meritam. Good point, nasoala revelatia =]

  2. pff …. tocmai am aflat k sunt de cacat . =)) ms ;* [traiasca romania . traiasca comunismu] iti dau cuvantu` tovarase ! >:) =))

  3. dar vezi tu, esti si tu aici… asa ca ar fi sa vb la pers 1 plural ? 😀

    daca mai ma pui sa gandesc pana nu se racoreste putin, te omor

  4. erm… ma exprim mai usor la pers a 2-a 🙂 vorbele pot fi intoarse, nu zic ca eu nu traiesc aici

  5. da.recunosc cu stupoare ca sunt,esti si SUNTEM o natie de cacat. problema nu e sa afirmam asta, pentru ca oricine o poate face ci sa rezolvam asta. Viata e un munte de cacat, chiar daca ajungi in varf tot vei sta mereu cu picioarele in cacat. Da, natia noastra imputita este de cacat. putem sa scriem asta pe un blog, e dragut si da bine dar putem sa mergem mai departe si sa rezolvam asta.cum? ii las pe altii sa se gandeasca…eu m-am nascut sa fiu roman.

  6. vad un filozof in tine 🙂 anyway, lumea care poate sa faca diferenta prefera sa plece din tara sau sa munceasca undeva cu un grup retras de oameni pentru un numar limitat de clienti. asa este si asa va fi pentru multi ani.


Lasă un răspuns

Categorii

