Publicat de: celalalt | iulie 25, 2007

Era si cazu

Trebuia sa mai scriu si eu ceva pe aici ca se obisnuieste lumea cu un blog alb. Cum am mai zis, scriu din placere, dar cheful vine mai greu pe caldura asta… Poate ma obisnuiesc. Si atunci o sa inceapa sa ninga.

Tre sa va arat ce face lumea pentru bani… saracu, nu are si el bani de-o paine si isi vinde corpul pe Skittles. Ce mila nu imi e. (Daca vreti sa abuzati de serviciile lui, sunati la 1-800-IMAGAYMOFO, daca suna ocupat inseamna ca si-o trage cu telefonu, reveniti cand se termina Alba-ca-Zapada si cei 7 pitici pe Minimax)
Artiom

Am inceput sa ma uit la 2-3 filme pe zi, e ingrozitor de cald si in casa si afara. Saracii de 60+ ani… Se duc ca disperatii sa isi cumpere 3 baxuri de apa minerala sa aibe acasa si, ori mor pe strada ca i-a batut soarele-n cap, ori cand ajung acasa isi dau seama ca au uitat sa opreasca butelia de asta iarna cand se plangeau de frig. Hotarati-va odata, ori vreti era glaciara ori vreti o excursie spre soare. Maine iar e cod multicolor in 7 din cele 3 judete ale tarii. E bine don’le, ce mai ? Probabil o sa urmez indicatia de a-mi turna jumatate de pahar cu apa in cap la
fiecare 10 minute, poate asa n-o sa ma mai prajesc. Doar o sa iasa abur din mine. Revenind la filme, probabil am sa ma apuc sa mai comentez cateva zilele, si asa nu am ce face.


Răspunsuri

  1. eu iti zic ca merge cu turnatu paharului cu apa rece in cap…face bine la radacina parului…imi place ca faci reclama la metoda mea de a te racori…Vrei si tu?;;)

  2. iti torni apa in cap si in loc sa te prajesti, fierbi in suc propriu sau te dospesti in bain-marie ? hai la noi, s-a mai racorit. told ya: de ziua mea ploua 😀

  3. am remarcat o greseala de ortografie [scuze dak sunt mai multe] nu spui „si ori mor p strada… ” alegi unul dintre „si” sau „ori” ;-w
    eu vreau o excursie spre soare in era glaciara :”>

  4. actually e corect dar trebuiau 2 virgule… edited now 🙂 a, si nu e DOOM aici


Lasă un comentariu

Categorii