Publicat de: celalalt | Iulie 28, 2007

Manele fratello, e ultimu’ shmen acu !

Un singur plus imi vine in minte in legatura cu aparitia manelelor: avem pe seama cui sa radem. Putem sa radem de stupiditatea versurilor, de tampenia melodiei care seamana cu sunetul scos de talanga vacii, de idiotii care le canta imbracati in… mai de toate azi, inca nu au haine de blana, n-au ajuns la stadiul ala (sper sa nu citeasca aici sa le vina idei), dar nu in ultimu rand de copilasii wanna-be Guta sau Salamior sau wtv sperand sa faca si eu un ban acolo cat sa culeaga din cioc. Niste puradei obositi care chiar nu aveau ce face (zic asta pentru ca tre sa fii obsedat tare sa faci asa ceva… ori pro, ori contra), si-au pus creierul la munca si au gasit o metoda da a le face fun. Eu, cel putin, am ras de toata seria de videoclipuri. De ce? Si de ei si de idiotenia numita „manea”.

„Parfum de derbedeu” – Giovanni

Din partea mea, se stieeee
Ha, ha, ha, ha… Soaaaaaâ !

Refren(deja la refren, s-au chinuit ceva):
Am parfum de derbedeu
Si miroase a tupeu.
Hai sictir, sictir pufosâ !
Hai sictir, sictir pufosâ !

Sunt un baiaTâ, civilizaTâ,
Am karmã de bossâ si sunt superdotaTâ.
Tot ce vreau euâ e sa fac banu’ grosâ,
Sã stie dusmanii cat sunt de bengosâ.

Am muschiu’ finâ, dar super lucraTâ,
Sunt artist la giudoâ, cel mai talentaTâ.
Cand dau de belea, ma pun pe ucisâ,
Te bat cu stil si iti dau si dã visâ.

Ma dau cu Audiâ si cu BeMVeâ,
Bag numa’ manele s-atragâ feteleâ,
Facâ numa’ shemeâ ca in NeFeSeâ,
Trec pe rosu’ sâ calc babeleâ.

Mergâ cu tovarãsii la agãtatâ,
Vrajescâ orice fatãâ ca sunt fermecatâ,
Ele stie ca-sâ cel mai nambãr uanâ,
Sunt tare la patâ si super golanâ.

Pfoa, a durat ceva sa scriu aia. Daca sunteti atenti, orice manele-freak o sa pronunte â dupa majoritatea cuvintelor. Daca vreti sa auziti si varianta cu melodie, o gasiti aici(da, tre sa dai click, boule!) .

Lasă un răspuns

Categorii

