Publicat de: celalalt | Iulie 28, 2007

What a dream…

Ma uitam linistit la Godfather. Mi se face somn. Adorm pe canapea. Aud de sub perna inceputul unei melodii, apoi se opreste. Incepe un vis… primesc un telefon de la Claudiu ca are nevoie de un loc unde sa doarma, asa ca ii spun ca poate sa doarma la mine (la mine in vis era o casa de tara la marginea unui oras: un hol mic inainte de usa de la intrare, usa care dadea intr-o sufragerie simpla dar mare; spre stanga era o camera care cica era bucataria, unde era un pat in care dormea o babuta, langa se mai afla cica un pat, desi semana mai mult a culcus; cica eram la o bunica de-a mea [ciudat, aveam 3 in vis] si aia era o vecina de-a ei care si-a pierdut casa; in spatele camerei [care era imensa btw] era un pat dublu, langa el un birou modern cu un calculator, o groaza de fire in jurul lui). Se 
instaleaza, facem diverse lucruri in primele zile, apoi ne gandim sa iesim cu niste colegi. Mergem, eram vreo 16, numar destul de mare. Ne ducem intr-un cartier in varful unui deal unde stam la povesti. Tin minte ca vroiau sa ia bere dar eu am cerut suc[in vis era mult mai detaliat dar ma mir ca tin minte si atat]. Plecam de acolo, coborand dealul. Deodata strig la colegii mei ca trecu bunica (alta bunica). Era imbracata ca o doamna bogata in anii 60, cu palarie cu pene and all that shit. Mai mergem. Incepu o ploaie puternica de rupea copacii din loc, noi n-aveam treaba, eram fericiti si dansam pe trotuar. Gasim o banca intr-un parc si ne asezam. In stanga noastra era un zid, ca zidul de la cimitir, intre noi aflandu-se o autostrada. De dupa zid zboara o minge care aterizeaza in mijlocul soselei. Un tiganus mic scoate capul din spatele zidului si ne cere mingea. Noi nu ne miscam. Trec alti 2 mai mari pe bicicleta prin fata noastra, si ii intrebam daca sa le dam mingea alora. Astia ne sfatuiesc sa nu, ca aia cica „traiesc din furat rapanoshii, i-as omori daca n-ar trai in cimitir” (da, asta imi aduc aminte O_o). Nu stiu cum, toti inchidem ochii in acelasi moment si ne trezim in spatele unui tir. Habar n-aveam cum am ajuns acolo. Unul dintre noi cica ne-a luat garda, toti l-am crezut. Iar clipim. Ne trezim toti in holul casei bunicii mele. Bat eu la usa, ma primeste bunica (alta bunica, like wtf…) si cand sa intre Claudiu ii inchide usa in nas. O intreb daca-l primeste si zice nu. Ii spun ca doarme el in casa si eu afara. Ea zica ca e de acord. Intra Clau, eu ies si stau in hol cu restul care asteptau sa se opreasca ploaia. Imi aduc aminte ca imi trebuie mobilul, asa ca o intreb daca pot sa mi-l iau, cu incarcator cu tot. Intru, ma bag dupa pat unde stiam ca e. Acolo, prelungitorul ud. N-o iau drept ceva important, scot un stecher din priza. Scurtcircuit, totul ia foc. Eu plec calm, crezand ca se opreste. Stau in hol cu restu si plecam cand se opreste soarele. Era noapte. Iar clipesc. Ma trezesc in fata cu un ziar unde era scris mare: Incendiu la casa vaduvei, 3 persoane moarte.

Now… that was real weird. Multe detalii, culorile erau vii, totul parea real… Sfat: nu dormiti cu mobilu sub perna.

Responses

  1. dute la mtv cribs sati ia interviu ba…ai lasa masca o groaza de cantareti :))

  2. n-am mtv acasa, no need =))

  3. mah sa i dai linku lu braileask .. poate mai comenteaza cv dupa :))

  4. huh ? lasa ca o sa fac compuneri si la scoala 😀

  5. fara Braileask…:)))))..wtf..e vacanta…gata..am scapat de ea..:D


Lasă un răspuns

Categorii

