Publicat de: celalalt | August 6, 2007

Ffs, customer service. Manele-man

Am fost azi la proba pentru uniforma. Ajung acolo, croitorul deja isi punea buzele pe fundul meu.
Cu un glas mai lingusitor ca o curva platita cu suma de la loto, vine el cu 2 carpe in mana.
Le probez, alea alea, buzele lui inca lipite de partea mea dorsala. Plec. M-am saturat. Pana data viitoare…

Ce nu-mi place cand intru intr-un magazin doar sa ma uit, enervat de ceva/orice in ziua aia, vine repede una la mine si incepe cu intrebari de genu ce doriti,
va place x, vreti sa probati y, etc… Poate nu am chef de tine. Dispari.
Vreau sa ma uit la vrajelile astea la 38 de mii, chiar tre sa cumpar ceva? F off. Ma dizgusti.

Omu manea. Ca el don’le nu asculta manele. Am vazut, nici nu avea la status ceva de gutza. Si dupa ma ia pe mine ca cica… asa i s-a sculat lui, ca el e mai inteligent ca mine ca asculta manele (duuh, nu stiai ? esti cult daca asculti din-alea cu dusmani, prieteni si tot cardu) . GG tu, ai premiul „inca un manelist obosit”, pe care il au inca multe mii de obositi ca tine. No hai ca pun si poza. Vino si da-ma in judecata. A, stai, tu nu ai castel si dormi in cort langa. Tu ai cort si dormi in ghena.

Responses

  1. Eu zic sa fii multumit de tratament. Sunt sigur ca nu ai vrea sa intri intr-un magazin si sa iti afiseze comerciantul plictiseala si sictir fara nici o jena (asta e nesimtire infinit mai mare si se intalneste mai des la noi). E treaba lui sa se poarte asa pentru ca trebuie sa-si vanda marfa. Eu nu prea am vazut de astia.

    P.S. Petraru ruleste 😀 Inteligenta lui e incomensurabila 😀

  2. Da, intr-adevar, dar uneori chiar e enervant. Ar trebui sa puna la intrare 2 boluri cu biletele sa ti le lipesti in frunte: „Asshole, need help” si „Sictirit, pa”. Sa isi vanda marfa numai sa o faca in limitele bunului simt. Da, intr-adevar, nu am precizat, nu as dormi nici sa ma ia in scarba. Mai bine ma lipsesc. (a se vedea chelnerita de la Amadeus pt cei care au fost)

    Re: ps: true, e imensa, pacat ca are – in fata


Lasă un răspuns

Categorii

