Publicat de: ciorap | iunie 14, 2007

cacat

Draga jurnal,

Cum probabil bine stii deja, azi ploua. Mi-e foame, am 3 sticle goale langa mine, imprimanta e stricata, trebuie sa schimb un covor de bambus (pe care intamplator ma tot trag cu curu si cu scaunu pe el si s-a dus la tanti mama lui dracu), sa repar biroul, si, basca, cireasa de pe tort, bomboana de pe coliva, cum zicea cineva (d-zeu sa-l odihneasca) pestele de pe spaghete, nuca din perete, trebuie sa montez un alt birou.

De facut, in imediata apropiere:

  • insurubat mai bine becul din lampa, ca am o impresie ca are de gand

sa imi curme viata.

  • de luat o galeata, ca mi s`au gaurit ciorapii si nu mai am unde tine banii mei monopoly
  • de dus prezervativul la vulcanizare
  • sa mut dracu pusculitza sub forma de porcusor facuta din bambus dupa coltz ca arata tip saw-4 noaptea in semi bezna
  • de terminat de citit micul tratat de calomnie, ghidul misoginului
  • si, cel mai important, trebuie sa tai frunze, ca i-e foame si la cainele meu..

Lasă un comentariu

Categorii